onsdag 9. februar 2011

♥♥ Stolt mormor ♥♥

I går vart eg mormor til ei nydelig prinsesse, mitt 5. barnebarn. Prinsessa som har fått navnet Thalie Linnea, var   4100 gr og 52 cm og frisk og fin ♥♥  Sjølv om eg er begynt å få litt erfaring, er det like fantastisk kvar gong det kjem eit slik lite under.

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

..sjølvsagt den finaste prinsessa ♥♥

___________________________________________

Når den stolte mormoren er “landet” blir det bloggrunde for å hilse på mine nye følgere og kikke på alt det flotte dere har laget. Inntil da, ha en fortsatt fin og kreativ uke.

-Klem Jorill-

10 kommentarer:

Pinklady 68 sa...

Ååå, så vakker liten prinsesse! Gratulerer som mormor til ditt femte barnebarn!!

KLem Laila.

Kari sa...

Gratulerer med nytt barnebarn! Nydelig jente! ♥

Ha en flott kveld!
Klem Kari

-Sanna- sa...

Åh.... gratulerer, gratulerer.
Vi har også 5 barnebarn. De er lyset i livet mitt!!

Bodil sa...

Gratulerer så masse :)
Ei nydelig jente :)
klem :)

Gry-Heidi sa...

Gratulerer masse, nydelig lita prinsesse :o)

Klem :)

Gunn`s Kort sa...

Gratulerer så masse med Prinsessen:) Så søt hun er:) Klem:)

Heidi sa...

Gratulerer så mye med den skjønne jenta!
God helg, klem:)

Connie sa...

Gratulerer så mye :O)
Kos dere masse med den lille prinsessa.
Klem Connie

GryA sa...

Gratulerer! så nusselig og god! Kos deg.

Berit sa...

Gratulerer med barnebarnet! Så nydelig!!