tirsdag 20. juli 2010

Bursdagskort

Har startet på min 3. ferieuke og har nesten ikke sett sola.
Kroppsfargen er med andre ord ganske så stabil.. :(

Fikk pakket med meg et lite utvalg scrappesaker og tatt
med meg på hytten, og har laget dette bursdagskortet.



 
Har brukt hvit og rosa bazill, mønsterpapir og bånd fra Creativ Club.
MS punch og Magnolia stempel fargelagt med Promakers.


Elsker Tilda stemplene, de er jo bare så kjempeskjønne, men sliter med å bruke promakersene. Skulle veldig gjerne ha hatt et kurs i dette.


Innsiden av  kortet


Ønsker dere som er innom en fortsatt
god sommer :0)

3 kommentarer:

Astrid sa...

Hei :) Tusen takk for at du ønsker å delta i candyen min :) Lykke til :)

Yvonne sa...

Så herlig kort! Greit tidsfordriv i regnvær, tenkte jeg skulle stemple opp litt og ta med trykk og tusjer på ferie jeg og. Kjekt å ha sånn i tilfelle.
Ha en superduper dag, med eller uten sol!
Klem

Inger-Helenes hobbyblogg sa...

Virkelig nydelig kort du har laget!!
Fint pyntet inni også.
Ha en trivelig sommer Jorill
Klem inger